■ In a story in Friday’s Review-Journal about a travel promotion bill signed by President Barack Obama, The Associated Press made an error in interpreting U.S. Travel Association numbers. The study said overseas travel to the U.S. would have produced an estimated $509 billion more in spending and $32 billion more in direct tax receipts during the decade had the U.S. kept pace with the 31 percent growth of overseas tourism that the rest of the world experienced. Overseas travel to the U.S. declined 9 percent from 2000 to 2009, equivalent to 2.4 million visitors.

■ A table in Friday’s Business section incorrectly reported losses at the Las Vegas UP Employees Credit Union. The credit union lost $56,000 last year and lost $78,000 in the fourth quarter.

■ The address for Elements Kitchen & Martini Bar was unclear in Friday’s Neon. The restaurant is at 4950 S. Rainbow Blvd.

The Review-Journal corrects mistakes. Bring errors to our attention by calling 383-0264.


News Headlines
pos-2 — ads_infeed_1
post-4 — ads_infeed_2
Local Spotlight
Home Front Page Footer Listing
You May Like

You May Like