ad-fullscreen

Corrections

■ A headline in the Business section of Tuesday’s Las Vegas Review-Journal was incorrect. Harrah’s Entertainment had no comment on the reported sale of the Rio.

■ An Associated Press story about the Laughlin River Run that ran Monday misidentified the agency of Larry Tunforss, who is a spokesman for the Bullhead City (Ariz.) Fire Department.

The Review-Journal corrects mistakes. Bring errors to our attention by calling 383-0264.

section-ads_high_impact_4
TOP NEWS
ad-315×600
News Headlines
pos-2 — ads_infeed_1
post-4 — ads_infeed_2
Local Spotlight
Home Front Page Footer Listing
Circular
You May Like

You May Like